4e dag WMF in Licantén - Reisverslag uit Licantén, Chili van Sofie Habets - WaarBenJij.nu 4e dag WMF in Licantén - Reisverslag uit Licantén, Chili van Sofie Habets - WaarBenJij.nu

4e dag WMF in Licantén

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

15 Februari 2013 | Chili, Licantén

Hola allemaal,

Even een kort berichtje uit Chili!
Dit was alweer de 4e workshopdag in Licantén.
We hebben te maken met heel andere kinderen dan in Constitution.
De kinderen die we nu workshops geven hebben niet persé een heftige achtergrond. Er zijn activiteiten voor hen georganiseerd tijdens hun vakantie waaronder de workshops van World Music Factory.

Morgen de "generale repetitie" voor de show en dan zaterdag avond het optreden op de Plaza de Armas in Licantén.
Nou... Ze zijn er klaar voor hoor! De kinderen kunnen zich redelijk lang concentreren en leren snel.
Vandaag hebben ze zelfs, onder begeleiding van 2 wat oudere artiesten uit Licanten, de Cueca gedanst! (Cueca is een Chileense nationale dans).
Onze klompendans kan er niet aan tippen... Haha.

Ik ga de kussen van de kinderen op het begin en aan het eind van de dag missen. Sowieso ga ik de kinderen missen.
En ja... De temperatuur! Ik heb een uur geleden mijn handwasje opgehangen en die is nu al weer droog! Heerlijk!

Nou, lieve mensen die mijn blog volgen,
tot snel weer!

Liefs,
Soof.

  • 15 Februari 2013 - 16:34

    Charel:

    Hoi Sofie,
    Nu is het zomer in Chili, maar is het daar ook koud in de winter en sneeuwt het dan ook wel eens?
    Hebben jullie ook nog iets met de sokken (poppen maken) gedaan?
    Het tempo van workshop geven zit er wel goed in zeg.
    Als je ziet, dat die kinderen ervan genieten hebben jullie het goed gedaan.

    Toi toi toi met de uitvoering op de plaza!!
    je paatje

  • 16 Februari 2013 - 10:11

    Liesbeth:

    he sofie,

    toi, toi, toi, op de plaza.

    kus, je moesje.

  • 16 Februari 2013 - 11:26

    Noor:

    Zussie!!! Handwasjes!!! Tsja...3 weken misschien leuk, maar 6 maanden niet hoor!!! Hihi! Maar het warme weer: heerlijk!
    Succes met de koters vanavond en ga er nog onwijs van genieten! Love u! Xxx

  • 17 Februari 2013 - 17:08

    Milene:

    Wat een enorme ervaring!
    Hoor alles van je als je terug bent:)
    Xxx

  • 17 Februari 2013 - 20:18

    Ismene:

    Geweldig mens ben je...tot in Nederland...en dan krijg je van min semmetje een dikke KUS!!!!

    Maar ik snap je wel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Licantén

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2013

Laatste verslag

15 Februari 2013

4e dag WMF in Licantén

11 Februari 2013

Afscheid en op naar Licantén

09 Februari 2013

1ste week in Constitutión

06 Februari 2013

Workshopdagen 1 & 2
Sofie

Hallo allemaal! Mijn naam is Sofie Habets en ik ben 22 jaar oud. Op dit moment zit ik in 't 3e jaar van het Conservatorium Codarts richting Muziektheater. Afgelopen jaar ben ik begonnen aan de Minor Educatie. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik veel voldoening haal uit lesgeven. Het is, naast zelf op de planken staan, een passie van mijn geworden. Nu heeft Codarts mij de kans gegeven om met World Music Factory mee te gaan naar Chili! Wij zullen hier 5 dagen in zowel Constitution als in Licanten verschillende workshops geven aan ongeveer 30 kinderen. (Leeftijd 8 t/m 12) Ik zal theater toe gaan voegen aan de workshops. Graag houd ik jullie op deze manier op de hoogte van mijn avontuur! Adiós! Liefs, Sofie. check: http://theworldmusicfactory.blogspot.nl/

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 7350

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: