Afscheid en op naar Licantén - Reisverslag uit Licantén, Chili van Sofie Habets - WaarBenJij.nu Afscheid en op naar Licantén - Reisverslag uit Licantén, Chili van Sofie Habets - WaarBenJij.nu

Afscheid en op naar Licantén

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

11 Februari 2013 | Chili, Licantén

Lieve mensen,

We hebben afscheid genomen van de meisjes van de Hogar.
Als verassing kregen we de Chileense vlag en een schrijfblok met berichtjes van de kinderen er op/in geschreven!
Hieruit bleek dat de kids een hoop hebben geleerd in zo'n korte tijd.

De kinderen reageerden allemaal verschillend op het afscheid.
Een meisje had veel verdriet...
Zij had namelijk haar moeder, een week voordat wij kwamen, verloren.
Wij hebben zowel met haar als met de andere kinderen een vertrouwde band opgebouwd en moeten haar en de andere kids (helaas zo snel al) gedag zeggen. Dit deed pijn aan mijn hart.
Gelukkig heeft het tehuis gegevens meegegeven zodat we de meisjes kunnen blijven mailen en schrijven. (Even voor de duidelijkheid: De jongens die aanwezig waren bij de workshops kwamen uit andere tehuizen).
De bazin van het tehuis vertelde ons dat het belangrijk is dat wij ieder kind een persoonlijk bericht sturen.
Isa, Lene en ik hebben afgesproken dat ieder van ons de verantwoordelijkheid heeft over 7 kinderen.

Ik heb nog helemaal niet verteld dat WMF op het nieuws was in Constitution!!! Een mooi stukje TV waar ze erg trots op kunnen zijn.
(Uiteraard ben ik niet geïnterviewd omdat ik de Spaanse taal niet goed genoeg beheers).

Vandaag zijn we aangekomen in Licantén en slapen in een groot internaat met allemaal stapelbedden.

Ik zal jullie op de hoogte houden van het volgende avontuur!

Liefs,
Soof.

  • 11 Februari 2013 - 09:00

    Liesbeth:

    sofie,
    super dat jullie de workshops gegeven hebben en dat die kinderen er toch zoveel plezier in hebben gehad.
    ze zullen jullie niet snel vergeten omdat ze waarschijnlijk de aandacht hebben gekregen die ze verdienen!
    sofie nog veel plezier en maak er nog een mooie tijd van voor jezelf en zeker voor de kinderen. ben trots op jullie.
    kus, je moesje.

  • 11 Februari 2013 - 11:06

    Esther:

    Hee Soofke, missing paanter!

    Wat een mooie en bijzondere tijd heb jij daar zeg! Wauw!
    Ik em oe wel gemist vrijdag bij t carunuvallu in zevenberrege ;-) Haha!

    Nou kiend.. Veel plezier nog daar! Genieten!

    Liefs!

  • 11 Februari 2013 - 13:11

    Chris:

    Heel goed! Op naar een nieuw avontuur. En inderdaad jammer dat je al zo snel weer weg moet. Je bent toch een mometn belangrijk geweest voor die kinderen!

    Kus!

  • 16 Februari 2013 - 11:30

    Noor:

    Ach...het is sund. Ja zo zie je maar hoe goed het leven hier is he Soof! Echt niet normaal en dan kunnen wij nog klagen over dingen! Te stom
    Voor woorden he!
    Wat vet goed dat jullie op het nieuw waren! Fijn voor de organisatie zeg! Sowee! Haha en je Spaans, nog steeds niet top lievers?! Geeft niks, Zo te horen kun je jezelf prima uiten!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Licantén

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2013

Laatste verslag

15 Februari 2013

4e dag WMF in Licantén

11 Februari 2013

Afscheid en op naar Licantén

09 Februari 2013

1ste week in Constitutión

06 Februari 2013

Workshopdagen 1 & 2
Sofie

Hallo allemaal! Mijn naam is Sofie Habets en ik ben 22 jaar oud. Op dit moment zit ik in 't 3e jaar van het Conservatorium Codarts richting Muziektheater. Afgelopen jaar ben ik begonnen aan de Minor Educatie. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik veel voldoening haal uit lesgeven. Het is, naast zelf op de planken staan, een passie van mijn geworden. Nu heeft Codarts mij de kans gegeven om met World Music Factory mee te gaan naar Chili! Wij zullen hier 5 dagen in zowel Constitution als in Licanten verschillende workshops geven aan ongeveer 30 kinderen. (Leeftijd 8 t/m 12) Ik zal theater toe gaan voegen aan de workshops. Graag houd ik jullie op deze manier op de hoogte van mijn avontuur! Adiós! Liefs, Sofie. check: http://theworldmusicfactory.blogspot.nl/

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 7365

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: