Op naar Chili! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sofie Habets - WaarBenJij.nu Op naar Chili! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sofie Habets - WaarBenJij.nu

Op naar Chili!

Door: Sofie Habets

Blijf op de hoogte en volg Sofie

01 Februari 2013 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal!

Mijn naam is Sofie Habets en ik ben 22 jaar oud.
Op dit moment zit ik in 't 3e jaar van het Conservatorium Codarts
richting Muziektheater.

Afgelopen jaar ben ik begonnen aan de Minor Educatie. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik veel voldoening haal uit lesgeven.
Het is, naast zelf op de planken staan, een passie van mijn geworden.

Nu heeft Codarts mij de kans gegeven om met World Music Factory
mee te gaan naar Chili!
Wij zullen hier 5 dagen in zowel Constitution als in Licanten verschillende workshops geven aan ongeveer 30 kinderen. (Leeftijd 8 t/m 12)
Ik zal theater toe gaan voegen aan de workshops.

Graag houd ik jullie op deze manier op de hoogte van mijn avontuur!
Adiós!

Liefs,
Sofie.

check: http://theworldmusicfactory.blogspot.nl/

  • 12 Januari 2013 - 18:53

    Myrthe:

    Wauwww Sofie!

    Wat gaaf zeg, we gaan je zeker volgen hier!

    Veel succes en plezier!

    Liefs Jason en Myrt

  • 12 Januari 2013 - 18:53

    Myrthe:

    Wauwww Sofie!

    Wat gaaf zeg, we gaan je zeker volgen hier!

    Veel succes en plezier!

    Liefs Jason en Myrt

  • 12 Januari 2013 - 18:54

    Katinka Dekker:

    Leuk Sofie! We gaan je zeker volgen!! Succes met alle voorbereidingen.

    Liefs van ons

  • 12 Januari 2013 - 19:06

    Fleur:

    Jeeeeeeeej Soofje,

    Zo gaaf dat je dit mag doen!

    Ik ga je op de voet volgen!

  • 12 Januari 2013 - 19:11

    Nikki:

    Zo'n trip is jou op het lijf geschreven.
    Dit wordt vast en zeker een hele mooie en leerzame ervaring.

    Kick some ass over there (l)!!!

  • 20 Januari 2013 - 11:27

    Liesbeth Habets Je Moesje:

    lieve sofie,

    dit wordt vast een superervaring die ze je nooit meer afnemen.
    ik vind het super dat je dit gaat doen, geniet ervan en zie hoe goed we het hier hebben. maar dat weet jij als geen ander.
    kus je moesje.

  • 02 Februari 2013 - 21:22

    Charel Habets:

    Nou Sofie,
    Vanmorgen kregen wij een sms van jou, dat je na een reis van 24 uur aangekomen bent in Chili.
    Dat is goed om te lezen. Laat maar gauw in dit reisverslag iets horen.
    kus, je paatje

  • 02 Februari 2013 - 21:27

    Liesbeth Habets:

    ha die sofie,

    en ben je een beetje uitgerust na zo`n lange reis?
    ik hoop dat alles goed gaat met je in die hitte. laat snel wat van je horen op deze site.
    liefs, je moesje.

  • 28 Mei 2013 - 07:11

    Aap:

    hoi hoi hoi ik ben een aap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2013

Laatste verslag

15 Februari 2013

4e dag WMF in Licantén

11 Februari 2013

Afscheid en op naar Licantén

09 Februari 2013

1ste week in Constitutión

06 Februari 2013

Workshopdagen 1 & 2
Sofie

Hallo allemaal! Mijn naam is Sofie Habets en ik ben 22 jaar oud. Op dit moment zit ik in 't 3e jaar van het Conservatorium Codarts richting Muziektheater. Afgelopen jaar ben ik begonnen aan de Minor Educatie. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik veel voldoening haal uit lesgeven. Het is, naast zelf op de planken staan, een passie van mijn geworden. Nu heeft Codarts mij de kans gegeven om met World Music Factory mee te gaan naar Chili! Wij zullen hier 5 dagen in zowel Constitution als in Licanten verschillende workshops geven aan ongeveer 30 kinderen. (Leeftijd 8 t/m 12) Ik zal theater toe gaan voegen aan de workshops. Graag houd ik jullie op deze manier op de hoogte van mijn avontuur! Adiós! Liefs, Sofie. check: http://theworldmusicfactory.blogspot.nl/

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1561
Totaal aantal bezoekers 7362

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: